GencForum

HoşGeldiniz Misafir
Son Ziyaretiniz:
Toplam Mesajınız: 0


 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  İstatistikLer  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Niye ruh halim böyle oluyor?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
_RedRose_



avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 01/12/08 Mesaj Sayısı : 58 Nerden :
Kişisel İLeti :
Aktiflik Puanı:158
MesajKonu: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 2:37 am

Ya ben ruh halimi keyifli yapıyorum keyifsiz çıkıyo iyi yapıyorum başka bir şey çıkıyo bu nedeni ney ? Lütfen yardım edermisiniz?adminlerim yada bilen bir kişi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forumakers.com
~>SißéL<~

CoAdmin
CoAdmin
avatar


Yaş : 24 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 366 Nerden :
Kişisel İLeti :
«« ẰگЌĮм گéήì گèυìУǿŕµм »»
Aktiflik Puanı:1366
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:22 am

cnm zaten keyifli görünüo bnde senin ruh halin....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forumakers.com
_éßRu_

~Admin~
~Admin~
avatar


Yaş : 26 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 696 Nerden :
Kişisel İLeti :
SéRSéRiM
Aktiflik Puanı:1696
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:25 am

yok sibel bndede öle olduu hoşgörülü yaptımm deli olmuş bn yine düzelttimm bndee hatlarde bi karışıklık oluyoo bi baksana sn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~>SißéL<~

CoAdmin
CoAdmin
avatar


Yaş : 24 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 366 Nerden :
Kişisel İLeti :
«« ẰگЌĮм گéήì گèυìУǿŕµм »»
Aktiflik Puanı:1366
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:26 am

yok cnm şöle karışıo bis ruh halini yapmak için sağ tarafındaki boşlua tıklıos ama her zmn sol taraftaki boşlua tıklayın....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forumakers.com
_éßRu_

~Admin~
~Admin~
avatar


Yaş : 26 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 696 Nerden :
Kişisel İLeti :
SéRSéRiM
Aktiflik Puanı:1696
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:28 am

yaa anlatamadım snırsamm bak şimdi bn hoşgörülü yapmıştım dünn bugün siteye girdim deli olmuşş yani kendiliğinden değişiyor bizimle alakası yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~>SißéL<~

CoAdmin
CoAdmin
avatar


Yaş : 24 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 366 Nerden :
Kişisel İLeti :
«« ẰگЌĮм گéήì گèυìУǿŕµм »»
Aktiflik Puanı:1366
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:29 am

hmmm o kdrını bilmiorum ki....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forumakers.com
_éßRu_

~Admin~
~Admin~
avatar


Yaş : 26 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 696 Nerden :
Kişisel İLeti :
SéRSéRiM
Aktiflik Puanı:1696
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 8:30 am

neyse cnm bakarız eğer bidaha böle bişi olursaa icabına bakarız konu kilit+çöp
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~>SißéL<~

CoAdmin
CoAdmin
avatar


Yaş : 24 Kayıt tarihi : 30/11/08 Mesaj Sayısı : 366 Nerden :
Kişisel İLeti :
«« ẰگЌĮм گéήì گèυìУǿŕµм »»
Aktiflik Puanı:1366
MesajKonu: Geri: Niye ruh halim böyle oluyor? Çarş. Ara. 03, 2008 11:37 am

konu çözülmüş konulara taşındı..[tam da çözülemese de Very Happy ] en ykn zamanda çözüm bulunacak...
_________________










..ı|~Ne GüSéLDi o éSki GünLeR~|ı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forumakers.com

Niye ruh halim böyle oluyor?

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GencForum :: Genç Forum :: İstek/Şikayet/Öneri :: ÇözüLmüş KonuLar -
forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın